גאווה ודעה והודעות לציבור – פוסט מעוכב קשות
Posted 7 באוגוסט 2009
on:- In: מעורב
- 22 Comments
הערה: משבת אני מנסה להעלות את הפוסט הזה והממשק רק אתמול בלילה נתן לי להעלות טיוטא לממשק, אבל הייתי הרוס מעייפות ולא רציתי לכתוב על הרצח במצב זה, אז הנה פוסט מעוכב קשות)
אתם יודעים מה הכי מרגיז אותי? שבירושלים יש סיכוי טוב שהיו קופצים על החלאה בעת שניסה לברוח מהטבח שביצע. כאילו אם זה היה פיגוע לאומני. לא שבשביל זה הייתי מחליף את עיר החופש והחוף בעיר שחוברה חרבנה עליה והדביקה אותה במחלת נפש קשה, אבל אולי אפשר ללמוד קצת באופן נקודתי מאד מהגישה הזו. אויבי האנושות המטונפים שמנסים להלך עלינו אימה עושים זאת בדיוק מפני שהם חושבים שאנחנו עלובי נפש שלא מסוגלים להגן על עצמם. אילו היה הרוצח נתפס, מוכה עד זוב מוח קל בידי תופסיו בטרם יגיעו חבריו מהקלגסת להצילו ומסגיר בעקבות ההלם הלא צפוי את שותפיו לקנוניה, זה היה שולח מסר חזק וטוב.
אני כשלעצמי מסכים עם מרן נמרוד אבישר – נמאס מהפעייה הזו ש"אסור להאשים ציבור שלם". זין. אם ציבור שלם מסית לאלימות נגד אנשים בשל מי שהם, חופשי אני אאשים את כל אותו ציבור כשזה קורה. גם אם הרוצח לא יצא מבית הכנסת של היזדים, ברכת הדרך יצאה משם. נמאס מהפטור שמקבלות דתות ותיקות מעמידה בתנאי סף של אידיאולוגיה המורשית בין בני תרבות. אם אתה שונא הומואים באשר הם כי אתה נאצי, פויה. אם אתה שונא הומואים באשר הם כי אתה יהוהיסט פונדמנטליסט – זה לגיטימי. אז זהו, שלא. חלאה היא חלאה, תועבה היא תועבה, וככזו יש להתייחס אליה, יהא מקורה עתיק ונפוץ ככל שיהיה.
שתי הערות סיום לעניין הרצח ושנאת הומואים:
1)יש להבחין בין שנאת הומואים המצטדקת בכל מיני הסברים רציונליים ומתעקשת על עצמה ונגררת במין מעגל מרושע לכדי שנאה, לבין אי נוחות אישית עם מפגני מיניות הומוסקסואלים. לא שהסוג השני מבורך כי הוא הרבה מאד פעמים מהווה בסיס לסוג הראשון הממאיר, אבל הסוג השני יכול להתקיים לבדו אצל אדם נאור שיתנגד לאלימות נגד הומואים באופן אינטואיטיבי. יש לא מעט הומואים שלראות גבר ואשר מתמזמזים עושה איכסה אישי כמו שלהרבה גברים סטרייטים עושה לראות הומואים מתמזמזים. אין מה לעשות, ההעדפות המיניות שלנו לא כפופות למה ש"נכון", אחרת לא היו נשארים הומואים בהרבה מקומות במילניום וחצי האחרונים עד לאחרונה. לא כל מי שהתגובה שלו למראה הקטעים הלוהטים יותר מ"הכי גאים שיש" זה "תעביר ערוץ, בחיאת" הוא הומופוב מסריח, וצריך להימנע מדחיפת כל מי שבכנות מתוודה על העניין הזה למחנה הפובים המסריחים. זו אבחנה עדינה, אבל בד"כ אפשר לדעת כך: אם אדם אומר "לא אוהב לראות אבל אלחם על זכותם" – זה בנאדם. אם אדם מתחיל להתפתל ולנסות בכוח להצדיק את תגובתו האסתטית\אישית באצטלה של עיקרון מדעי, מוסרי, חברתי… אז יש לנו בעיה.
2) ואם יתברר בסוף שזה "מאהב הומו נסער" – אז אני אלקק את הביצה מהפנים, אבל מאד לא נראה לי שאצטרך. מאהב הומו נסער שבמקרה הוא גם כזה מתנקש מיומן שהוא נכנס, מרוקן שתי מחסניות בקור רוח ויוצא בלי שאיש יראה לאן? מצד שני, אם זו האמת, אז עולה הסבירות שיפתרו את זה.
ומחלאות ברשות התורה ליצורים יותר בני שיפור ברשות השריטה שלהם. משעשעת הדינמיקה של הצהרות לוחמניות שבאות לחפות על תוכן פושר. אני כבר לא יודע איך להתייחס לנטייה הזו של פת"ח לצאת פומפוזים ומטופשים בהצהרות רשמיות. מילא ההחלטה "לא להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית". כבר הבעתי את דעתי על הסוגיה, וציינתי שמדינות מגדירות את מהותן בעצמן ואינן דורשות מאחרים הכרה במהותן אלא רק בקיומן וריבונותן. כמו שסוריה מכונה "הרפובליקה הערבית של סוריה", כך ישראל יכולה לכנות את עצמה "הרפובליקה היהודית". אני אישית לא יהא חלקי עם התומכים בהחלטה כזו, משום שמדובר בשינוי הצהרתי של הסטטוס קוו לרעת אלה שכבר נדפקים ממילא, ומתן גושפנקא הצהרתית לעירוב היהוהיזם הממאיר בענייני המדינה. אני מאמין שמדינה שייכת לאזרחיה. אם רובם המכריע של אלה הם יהודים, הרי שהמדינה יהודית – יהודית במידה שאזרחיה ירצו. נקודה.
אז מילא זה, אבל ההחלטה המפגרת מעבר לכל שוועה בעניין מות ערפאת היא שהותירה אותי (כמעט, כמסתבר) ללא מלים. גם מקבלים החלטה רשמית שאנחנו רצחנו את השרץ, וגם מקימים ועדת חקירה. בשביל מה צריך חקירה? החלטתם כבר, לא? אידיוטים. ממנים לי זקן נרגן וסרבן שלום בן 71 כיורש של אבו מאזן וחושבים שהדור הצעיר יקבל את זה בשקט לאורך זמן. ואנחנו? אנחנו המטומטמים שעדיין תקועים עם הראש שלנו בתחת שלהם ולהיפך. היה קורה בלבנון היינו יכולים לגחך בשקט.
אבל ממש לא הכל שחור. כל זה, קינדר, מסווה לדבר האמיתי. לפי מה שהבנתי, ואני לא קורא ערבית ברמה הזו, אבל לפי מה שדווח המצע החדש והמעודכן לראשונה זה 20 שנה של הפת"ח מדבר במונחי הווה רק על מאבק בדרכי שלום. מה שפורסם בכמה כותרות זועקות זה לא "ממשיכים את המאבק המזוין" אלא "לא מתנצלים עליו ולא אומרים שכמה שלא ידחו אותנו בקש לעולם לא נחזור אליו". אבל במשפטים המנוסחים בלשון הווה יש רק "מאבק בדרכי שלום". זו בהחלט התקדמות. ולא זו בלבד, אלא ההצלחה הפוליטית המרשימה של אבו מאזן גם היא מבשרת טובות.
אה, והעניין עם ערפאת? גם לזה יש הסבר. לפני כמה שבועות, תזכרו, יצא האופוזיציונר הנרגן של פת"ח, פארוק קדומי, בהצהרה מרעישה: אבו מאזן ומוחמד דחלאן עומדים מאחורי מותו של יאסר ערפאת. (בני דודינו, שהאלים יעזרו להם, לא יושב להם טוב שזקן בן 75, ששרד מספר התנקשויות ולפחות התרסקות מטוס אחת שאני יודע עליה, אה, וגם היה חולה פרקינסון כמה שנים טובות לפני זה, מת כי הוא מת. כי אללה קצב זמנו. לא! יש פה קונספירציה!) אוקצור, האשמה חמורה מאין כמותה ועוד אמצעי לקדומי להגיד ששלטון הרשות הפלסטינית לא לגיטימי וכו'.
מה עשה אבו מאזן נוכח האיום הזה ערב הוועידה הכה חשובה? שני דברים. אחד, עיקר את המחנה האופוזיציוני בפת"ח בזה שהגיע להסכם עם עוד אופוזיציונר ותיק, אחד עם שם של נקי כפיים ועם שליטה בת עשרות שנים במנגנונים הכספיים של פת"ח, בשם אבו מאהר גניים. גניים מונה לסגנו של אבו מאזן ויורשו במקרה ש-. רק שמקרה שיקרה יכול כמעט באותה מידה לקרות לגניים, שצעיר ממחמוד עבאס מיודענו בשלוש שנים בלבד.
אז מצד אחד באמת יש כאן פוטנציאל לפצצת זמן מתקתקת של זקנים מול צעירים. אבל מצד שני יש כאן איגוף מרשים של אבו מאזן, שבאבחה אחת עיקר את האופוזיציה שלו וגם מילא את המהלך הפוליטי במשמעות: קודם כל, הוא בכלל הצליח לכנס ועידת פת"ח. אפילו ערפאת לא הצליח לעשות את זה בתוך המולדת. דבר שני, הוא הצליח להעביר מצע פשרני ביותר, שכמובן שהיה צורך בכל מיני רעש וצלצולים כדי להסוות עד כמה. כמו לא נכיר בישראל כיהודית, וכמו סיפור ערפאת. הרי למה בא הסיפור המפגר על ערפאת, מעבר לצורך להשמיע את תיאוריות הקונספירציה של הרחוב כדי שהרחוב לא ירגיש שמעלמים ממנו? כדי להשתיק את פארוק קדומי! אם ישראל הרגה, אבו מאזן ודחלאן לא הרגו – וזה בכלל בלי לתת להאשמה של קדומי עצמו את הכבוד שבמענה ישיר. ומי האיש שהגיש ברוב פאתוס את ההצעה? לא אבו מאזן, לא דחלאן – קרובו הבכיר היחיד שנותר של ערפאת, אחיינו נאסר אל-קידווה (סליחה, לא אבו. אל). אז מאשימים אותנו ודורשים ועדת חקירה בינלאומית וגם שיקימו אחת משלהם. א-נו באמת, שייהנו. אבל זה משתיק את קדומי ומצטרף לתמונה הכללית של הצלחת אבו מאזן להעביר מה שהוא רצה להעביר. תנסו להיזכר איך קונים בבזאר ערבי עסלי – רגע לפני שמסכמים עסקה הכי מזעיפים פנים. לא להתבלבל. הקיצור, אבו מאזן הפגין שליטה מרשימה בוועידה, הכניס את האופוזיציונר הכי משמעותי לתוך האוהל שלו והכשיר את הקרקע לצעדים של ממש מול נתניהו.
אז כשיספרו לכם שאין פרטנר? כמו שאמר רבי נחמיה – שלא יעבדו וגו'.
אה, כן, במסגרת פינתנו מלה טובה. הרמתי טלפון לח"כ איתן כבל, לשבת לו על הווריד שיסכל כל מהלך להעלאת חוק הביומטרי במחטף ביום שני (יחד עם חוק הקרקעות חוחוק מופז, על הדרך ככה). נעזוב זה שתחזיתו של כבל שלא ינסו להעלות התגשמה – הוא עבר בהצלחה מרובה את מבחן ה"נפל עליי טלפון מבוחר אלמוני". סאחה.
חוק הקרקעות – 400 אלף דונם זה עדיין המון, אבל זה יותר טוב מ-800, והבנתי שרוב ה-400 זה קרקע שכבר מוגדרת כ"פרטית" (מוחכרת ל-99 יאדה יאדה, אבל של אנשים בטאבו). למקרה של משאבים יקרים יש מספיק חוקים שמאפשרים למדינה לחלט במחיר הוגן של הקרקע בלי קשר למחצב שנמצא (יעני די לרכישת נכס מקביל), וזה לא כזה מחטף. על כל יישום של החוק על שטחים פתוחים ניתן עדיין יהיה לערער בערכאות השונות ולעכב. חבל שניתן כזה כוח דווקא בידי הברון פון ביבהאוזן, אבל תסתכלו על הצד הטוב – המנהל המסואב רוסק, ונתניהו לא יהיה עוד הרבה זמן ראש ממשלה. הביומטרי יותר דחוף כרגע.
קיבלתי את המייל הזה מאיפה שהוא לפני כמה זמן ולא ידעתי אם הוא אמין. עכשיו קיבלתי אותו מחבר שנאמן עליי והוא אומר שבדק ואישר את העובדה שמדובר פה בארגון אמיתי, בשם חברים לרפואה, שיש לו כמה קופסאות של תרופה יקרה מאד לסרטן, ומעוניין לתרום לנזקקים שאין ידם משגת.
לתרופה קוראים גליבק, ועל פי מייל שתאריכו 16.7.09 (והמייל מדגיש ומבקש לא להוריד את התאריך, אז זה תאריך הדברים), יש בידם שש (6) חבילות של טבליות גליבק במינון 100 מ"ג (מחיר בבית מרקחת פר חבילה, על פי האימייל: מעל 9,000 ש"ח).
ברשותם גם ארבע (4) חבילות של טבליות 400 מ"ג, שעלותן ללא סיוע קופת החולים (והתרופה מסתבר אינה כלולה בסל) היא כמעט 18 אלף שקל.
התרופות מוצעות לכל נזקק ללא תמורה כאשר התנאי היחיד הוא מרשם בתוקף.
טלפון: 03-5792220
ומצרכים קיומיים לא עלינו לדברים שאפשר לחיות בלעדיהם, אבל למה לכם?
1) התחלתי להוציא את הטורים שלי על תולדות עם ישראל בימי בית שני באנגלית, בקינדל של אמאזון. למה זה רלוונטי לכם? כי זה זמין גם באיי-פוד ובאיי-פון, שבדיוק עשה כמעשה עזרא ונחמיה ועלה לארץ ברוב רושם ועם תוכניות השתלטות מפורטות. בכל מקרה, אתם הרי יכולים לקרוא את זה בחינם בנענע, אבל למקרה שיש לכם קינדל\איי-טויס, ובא לכם לתרום לקרן לרווחת עבדכם, אתם מוזמנים לקנות.

כריכה: Adam Masterman, ערן ורד
ועוד פלאג אחד למשפחת אום קדם ואבוהו: אום קדם שתחיה חברה לרעותה, הגרפיקאית ענבל (שם אחד, כמו מדונה), ליצור לוחות שנה בעיצוב אישי. אתם תורמים את האימג'ים, הן מפיקות. יוצא אחלה (חמי קיבל ליומולדת שישים, עם כל הנכדים וזה. באמת חמוד). אם אתם בעניין, אם יש לכם חמות שצריך להביא לה מתנה בראש השנה, אם יש לכם עסק קטן ואתם רוצים פתרון לשי צנוע לעובדים לחג – צרו קשר באתר זה.
שבת שלום.
22 Responses to "גאווה ודעה והודעות לציבור – פוסט מעוכב קשות"

מוכיחות שהדרך מהתנגדות אידיאולוגית להסכמה לאפליה ואלימות מאד קצרה. בדיוק כמו שאני לא מקבל את זה שאנשים "יתנגדו אידאולוגית" למשרחיים, שחורים, ערבים או בני מאדים עם נקודות סגולות. לא. אנשים יוותרו על ההתנגדות האידיאולוגית הזו, או שהם ייחשבו לבעלי דעות קדומות מגונות ביותר, בדיוק כמו גזענים באשר הם.


המשכת עם הטעות.
עובדתית אף יהודי-דתי לא רוצה שמישהו יכנס עם נשק ויחל לירות בהומואים בגלל ההתנגדות הזו שלו(אולי מוסלמים כן).ולומר ש"הדרך מאוד קצרה" זה סתם משחק מילים שבא להצדיק את הטעות שלך.


אין שום אידיאולוגיה בהומוסקסואליות, זו נטיה מינית מולדת וכמו שאין אפשרות להתנגד לסטרטיות אין שום אפשרות להתנגד ל"אידיאולוגיה" של הומוסקסואליות.


את החממה ברטוריקה שלו, בדגשים שלו, בלימודים שלו, בהתבטאויות שלו. כבר שנו בקיאים ממני שיש שורה של עבירות באותו פרק שהן חמורות הלכתית לא פחות ונרמסות בשער בת רבים בכל יום. למה זה כזה קריטי? יש כמובן ספרות שלמה שעונה על הסוגיה הזו… כמו שיש ספרות שקיימת להצדיק כל דעה קדומה ומפלה.
ועובדתית יש יהודים דתיים שרוצים. יש את ישי שליסל ויש רבים שבירכו על מעשהו. כמו שתגיד שאין יהודי דתי שרוצה להיכנס למסגד ולרסס. היה שרצה ועשה. יש שבירכו ורוצים. למזלנו לא עושים.


אם נאצי או חבק בקלו קלס קלאן הוא מתועב למה אנחנו ממהרים לעשות הנחה לכול חובב יהווה מטורף? לכול הגזענים והחלאות מביניכם אני מציע לקרוא עוד פעם את אמיל זולא שיצא במניפסט מאשים והיה כתב הגנה לטובתו של דרייפוס בתקופה שהאנטישמיות השתוללה ולכן השמאל לא רק צריך להאשים הוא גם צריך לשנוא ואלוהים יודע(אני מצטער על האירוניה) שזאת לא תהיה שנאת חינם אלא בדמים היא נקנתה.


גם כשמדברים בחברה הדתית על הומוסקסואליות כעל פגם, מחלה נפשית או סתם סטייה של הטבע, אומרים "אצלנו אין כאלה", הולכים לרבנים ש"ירפאו" את הילד, גם אם לא מסיתים ישירות לרצח וגם אם לא כולם זוכרים שבתנ"ך כתוב מפורשות שמשכב זכר דינו מוות, הרי עצם ההתייחסות הזו להומוסקסואליות כאל דבר שלא צריך להתקיים כן פותחת פתח לאדם דתי קיצוני להחליט שהוא הולך "לטפל בבעיה".
אנשים מטורפים הרי יש בכל מקום, ואמונה יוקדת היהוה אף פעם לא עצרה אף מטורף כזה, נהפוכו.
ובלי קשר, אם הלך הרוח הוא לחשוד אוטומטית בציבור הדתי בעקבות המקרה הזה, גם לפני שנתפס הרוצח ועדיין אין כיוון חקירה ברור, זה כבר אומר דרשני.


הרב עובדיה יוסף אמר "כולנו פנחס". זוהי הסתה מפורשת לרצח, והרב יוסף הוא ממנהיגי הציבור החרדי.


מסית נגד הומואים, ויש ציבור אחד שהוא היחיד שמתוכו נמצאו מעשי אלימות קשים נגד הומואים בצורה הזו. ערסים מסוגלים להיטפל להומואים שהם רואים ברחוב, או שהם יודעים שגרים במקום מסוים, אבל זה? זה פנאטיות שרק דתיים מגיעים אליה.
אתה רשאי לחשוב שתיאוריית ההומו הנדחה שרצח היא סבירה באותה מידה, אני חושב שתער אוקאם מורה בבירור לכיוון השני. אני כבר לא יודע מה הפרטים הנכונים מרוב הדיסאינפורציה שרצה (שני הרוגים, שלושה הרוגים, אקדח אוטומטי, אם-16…) אבל אם זה היה אם-16 אז היה לו רכב מילוט שחיכה לו ממש שני מטר משם. אין אפשרות ללכת ברחוב בקיץ עם אחד כזה בלי שישימו לב. גם לא מקוצר. זה מצביע על תכנון רציני של יותר מאדם אחד.
גם אם לא היה רכב מילוט והוא נעלםפ דרך חצרות עם אקדח בכיס, מדובר במישהו שידע בדיוק מה הוא עושה.


אומרת שזה יתגלה (אם יתגלה) כאדם שאינו חופש כיפה אפילו. ואת פרקטיקת הביצוע, בוודאי לא למד בישיבה שחורה.
יש גם חילוניים ששונאים, ובשנים האחרונות הפנאטיזם נהיה דת של כולם, נכון שלרב עובדיה ונעריו יש 'חיבה מיוחדת' כלפי קבוצת 'המסומנים', אבל המחלה היהודית שמפתחת בשנים האחרונות סממנים של התחרפנות נמצאת אצל כולם.
אני מהמר שיש כאן איזה חבורה חילונית + יאפו-דתית (שכל חבריה בוגריה עשו צבא ואפשר לנחש גם את דעתם על מי שלא) שכדי לעשות "הפוך על הפוך" הפילה את הרצח דווקא על זה/אחד מאלה מביניהם שאין לו כיפה.


למבצע עבר קרבי.
רוב מצביעי ש"ס משרתים בצבא. אני פשוט לא רואה חילוני עם שנאה מספיק "ביצועית" להומואים לזה. אני נוטה לדעת יוסי גורביץ. זה מזכיר את הפיגוע נגד שטרנהל יותר מכל דבר אחרי שראינו. זה בוודאי לא שליסל המפגר שרץ עם סכין.


. מטורף, אבל לאו דוקא נגד הקהילה. אולי אפילו מתוך הקהילה עצמה. זה שהרוצח מקצועי ועם עבר צבאי/חבלני, על פי מאפיני הביצוע שדווחו לא עומד בסתירה. התמיכה בקהילה במקומה. ובכל זאת חשוב שהענין יפוענח לרווחת כולם.


פוסט כועס ,סבבה . אבל כשאתה מתעקש לראות ציבור שלם כאחראי ואשם אתה גם טועה כי הרי זה לא יכול להיות נכון אף פעם שכולם אותו דבר .שנית אתה לא פותח דלת לאנשים נורמטיוויים ופתוחים יותר בציבור זה, איתם אתה תוכל לחיות כאן.
כשאתה תופס ציבור שלם כך , אתה עלול לחטוא בגזענות


עלמה, תארי נא לי את התסריט שבו אדם נכנס לתוך מועדון שיושבים בו 20 איש ומרסס את כולם 'על רקע אישי'.
מה, הוא שונא כל אחד מהם על רקע אישי?
גם אם הוא בעצמו הומו מתוסבך שהחליט שכל ההומואים הם סוטים – זו עדיין הומופוביה, ולא 'רקע אישי'.


שזה חוזר בתשובה, טרי יותר או פחות.
ערס לשעבר, משרת בצה"ל לשעבר, אולי במילואים, אין לו בעיה להחזיק בנשק.
הוא חזר בתשובה, מה שאומר הרבה פעמים שהוא בשלב הזה של חייו פנאט נלהב הרבה יותר מאנשים שנולדו לתוך הדת. הוא מנסה להיות יותר צדיק מהאפיפיור (או מהרבובדיה, במקרה היהודי) ולהקפיד על עצמו ועל האחרים יותר מדתיים מבטן ומלידה. אולי הוא גם גיי שמנסה "לכפר" על זה שבעתיים במסגרת הדת, זה אפשרי אם כי לא הכרחי.


למתנחל נחמד-דיבור בתוגובת אצל יוסי גורביץ:
דתי שלא רוצה שיקטלגו אותו עם השונאים, שנשמע אותו מתנער מהם כשהם שונאים. אני רוצה שהמחנה התורני יהיה הראשון להגיד לרבובדיה "הלו, תירגע, אתה לא פנחס ולא נעליים".
לא יגידו? ייכללו, צר לי.


התגובה שלי לא הגיעה ליעדה, משום מה. הנה שוב:
המהלך החביב עליי בימים אלה הוא "רגע, אתה לא יודע שהרוצח הוא דתי. הוא יכול להיות מוסדניק/הומו שבא לנקום/חוזר בתשובה/שימפנזה שגנבה השק מבסיס צבאי ובכלל החרדים לא עושים צבא אז איך הם ידעו לירות בנשק אז זה בטוח לא הם. ולכן – אסור לך להאשים את הציבור הדתי".
אז קודם כל: היות ובישראל כשכדורים של אזרחים שורקים לעבר הראשים של אזרחים אחרים על רקע אידאולוגי (ואריה, על רקע אידאולוגי אין פירושו שהומוסקסואליות זו אידאולוגיה, אלא שיש אידאולוגיה שמתנגדת לה) זה כמעט תמיד מישהו עם חיבור ווי-פי ליושב במרומים על הראש. ככה זה, מי שלוחץ על ההדק כאן הם אלה שאינם גלויי פדחת. להתעלם מתופעה שהיא מובהקת סטטיסטית בכל קנה מידה זו עצימת עיניים. אנחנו, כבני אדם חושבים, משתדלים למצוא את הכיוון הסביר למחשבה. אילו היה נכנס אדם לבוש שחור מכף רגל ועד ראש ל, אנא עארף, ישיבת נחלים, נניח, מרסס לכל עבר, הורג שני תלמידים ויוצא, היינו מנחשים, כציבור, שמדובר בפלסטיני. בכך גם הייתה מתמקדת חקירת המשטרה. אף בן זונה לא היה מעז לומר שאולי זה מישהו שסולק מהישיבה והגיע לנקום, או איזה חוזר בתשובה. אף אחד גם לא היה מזיין את השכל על להמנע מגזענות, ולהזהר כי עוד לא תפסו את הרוצח אז אל תדברו על הפלסטינים עדיין.
וצריך להיות ברור, אגב, שדיבור שכזה על פלסטינים חמור עשרות מונים מדיבור שכזה על דתיים: פלסטיני הוא מוצא. דת היא בחירה. אי אפשר לדבר על "גזענות כלפי דתיים", כפי שחלק מהמגיבים עושים כאן, כי דת איננה גזע. דה.
בחזרה לנושא: כשמתרחש טרור כזה אצל ההומואים האלה, מותר לעשות ספקולציות. הטענה שאולי זה הומו מאוכזב מסריחה מהומופוביה קשה: נו, הסוטים האלה, לך תדע איך זה הולך אצלם. אולי כשהם גומרים מערכת יחסים לא טוב, הבהמות האלה לוקחות נשק אוטומטי ומרססות את כל האזור. (בלחישה): ואולי זה היה מישהו שהם בכלל ניסו להפוך אותו לאחד משלהם, וכשהוא קלט איך הם משחקים לו עם הראש הוא בא לנקום. הטענה שייתכן שהקורבן עשה זאת לעצמו היא טענה שמופנית כלפי החריגים בדרך כלל: היא רומזת על חוסר יציבות נפשי, על חריגות, על סטייה. אף אחד לא היה מעז להעלות אותה על דל שפתיו אם הפיגוע היה מכוון נגד סניף של בני עקיבא.
וכמובן, לפני שאמרנו מילה על זה שגם אם המפגע איננו חובש כיפה – אני באופן אישי אלקק לרחביה את הביצה מהפנים אם זה המקרה – האווירה הציבורית האנטי-להט"בית שהוא פעל בה הובלה כמעט באופן בלעדי על ידי אנשים שראשם אינו גלוי. נמאס ממנהיגים רוחניים דתיים שמוכנים להוציא דין רודף ואח"כ שורקים בתמימות כאילו לא עשו דבר. לומר שהומואים הם אנשי עמלק ושניה אחרי הרצח לטעון שמסיתים נגדם. לומר שצריך לטפל בהומואים כמו בשפעת העופות ושהם סכנה לקיום היהודי, ושניה אחרי הרצח לטעון שזו עלילת דם. זו לא עלילת דם להצביע במפורש על מה שעשיתם, זו לא הסתה לטעון מתוך העובדות כנגד אלה שהסיתו. וכן, גם כנגד מאמיניהם ששתקו.
(אה, ורחביה, "מרן"? נורא קשה לי לראות את זה כמחמאה :))


רגע, אז כשגבירי השמאל מסיתים נגד מתנחלים צריך לזרוק אותם לקלבוש,או שכמובן
"זה לא אותו הדבר", "ההומואים עובדים איתי בתקשורת והמתנחלים לא" וכיוב'?


מישהו בשמאל אמר לאחרונה שכולנו יחיא עייש או משהו? נעזוב את זה שלבחור לגור במקום שהמגורים בו הם מבחינתך פשע מלחמה זו החלטה, להיות הומו לרוב לא כרוך בהחלטה. אבל על איזו הסתה אתה מדבר? או שאצלך להגיד "דרככם מביאה עלינו חרפה וכליה, ומסבה נזקים ופשעים מדי יום" זה אותו דבר כמו להגיד "כולכם חולים" ו"כולנו פנחס"?


1) טרה קינקי, מון אמי
2) מרן יוסי גורביץ חי עם זה בשקט, גמתה תנשך שפתיים 🙂


ואם עושים מצעד בהמות יש לשקול לקחת אותו כאחד מהבהמות.


שמואל פריימרק, זכרו את השם. החלאה הנ"ל הודה בפרסום איומים ונאצות בפורום גאווה לקראת העצרת. מדובר בבחור חרדי, הומופוב וימני קיצוני. שתדעו מנין תפתח הרעה הבאה.

7 באוגוסט 2009 at 12:28
זה שציבור שלם מתנגד אידאולוגית להומוסקסואליזם לא הופך אותם למסיתים לרצח וזאת הטעות הגדולה שלך ושל עוד רבים כמותך.